Aug 25 / KRS Academy

SEO: Τι είναι και πως θα το χρησιμοποιήσετε

Εσείς τι γνωρίζετε σχετικά με το SEO ή αλλιώς το Search Engine Optimization;

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να αυξήσετε την ορατότητα και να οδηγήσετε οργανική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας είναι μέσω της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO). Σε αυτό το άρθρο θα διερευνήσουμε τι είναι το SEO, πώς λειτουργεί και τους διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
  • Τι είναι το SEO;
  • Η σημασία του SEO
  • Πώς λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης;
  • Παράγοντες SEO εντός της σελίδας
  • Παράγοντες SEO εκτός σελίδας
  • Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του on-page και του off-page SEO;
  • Τοπικό SEO ή αλλιώς Local SEO
  • Εργαλεία και αναλύσεις SEO
  • Βέλτιστες πρακτικές SEO
  • Κοινά λάθη SEO προς αποφυγή
  • Το μέλλον του SEO

Τι είναι το SEO;

Το SEO, ή βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, είναι η πρακτική της βελτιστοποίησης ενός ιστότοπου για τη βελτίωση της ορατότητας και της κατάταξής του στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERPs).

Περιλαμβάνει διάφορες τεχνικές και στρατηγικές που αποσκοπούν στην ενίσχυση της συνάφειας και του κύρους ενός ιστότοπου στα μάτια των μηχανών αναζήτησης όπως η Google, η Bing και η Yahoo.
Ο απώτερος στόχος του SEO είναι να οδηγήσει σε οργανική, υψηλής ποιότητας επισκεψιμότητα σε έναν ιστότοπο, με αποτέλεσμα την αύξηση της ορατότητας, της έκθεσης της μάρκας και των πιθανών μετατροπών. Βελτιστοποιώντας έναν ιστότοπο για τις μηχανές αναζήτησης, οι επιχειρήσεις και οι ιδιώτες μπορούν να προσελκύσουν πιο στοχευμένους επισκέπτες που αναζητούν ενεργά τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή τις πληροφορίες τους.

Η σημασία του SEO

Η ύπαρξη μιας σωστής και αποδοτικής στρατηγικής SEO είναι σίγουρα σημαντική για τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Ακολουθούν ορισμένοι βασικοί λόγοι για τους οποίους το SEO είναι σημαντικό:

#1 Αυξημένη ορατότητα


Με εκατομμύρια ιστότοπους στο διαδίκτυο, είναι απαραίτητο να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό. Με την εφαρμογή των βέλτιστων πρακτικών SEO, ο ιστότοπός σας μπορεί να καταταγεί υψηλότερα στις SERPs, καθιστώντας τον πιο ορατό στους δυνητικούς επισκέπτες.

#2 Στοχευμένη επισκεψιμότητα

Το SEO βοηθά στην προσέλκυση επισκεπτών που αναζητούν ενεργά προϊόντα ή υπηρεσίες που σχετίζονται με τη θέση σας. Αυτή η στοχευμένη επισκεψιμότητα είναι πιο πιθανό να μετατραπεί σε πελάτες ή συνδρομητές.

#3 Αξιοπιστία Brand

Όταν ο ιστότοπός σας εμφανίζεται σταθερά στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, δημιουργεί εμπιστοσύνη και αξιοπιστία στα μάτια των χρηστών. Η αναγνώριση ως αυθεντία στον κλάδο σας μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας και της αφοσίωσης των πελατών.

#4 Οικονομικά αποδοτικό μάρκετινγκ

Σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ, το SEO προσφέρει έναν οικονομικά αποδοτικό τρόπο προώθησης της επιχείρησής σας. Μόλις βελτιστοποιηθεί ο ιστότοπός σας, η πλειονότητα της επισκεψιμότητας που παράγει είναι οργανική και δεν απαιτεί συνεχείς διαφημιστικές δαπάνες.

Πώς λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης;

Πριν εντρυφήσετε στους διάφορους παράγοντες SEO, είναι σημαντικό να κατανοήσετε πώς λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης. Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν πολύπλοκους αλγορίθμους για να προσδιορίσουν τα πιο σχετικά και έγκυρα αποτελέσματα για ένα συγκεκριμένο ερώτημα αναζήτησης. Ακολουθεί μια απλουστευμένη επισκόπηση της διαδικασίας:

#1 Ανίχνευση


Οι μηχανές αναζήτησης στέλνουν bots, γνωστά ως crawlers ή spiders, για να ανακαλύψουν και να συλλέξουν πληροφορίες από ιστότοπους σε όλο το διαδίκτυο.

#2 Εύρεση Keyword

Τα δεδομένα που συλλέγονται οργανώνονται και αποθηκεύονται σε μια τεράστια βάση δεδομένων που ονομάζεται ευρετήριο. Αυτό το ευρετήριο επιτρέπει στις μηχανές αναζήτησης να ανακτούν γρήγορα τα σχετικά αποτελέσματα.

#3 Κατάταξη

Όταν ένας χρήστης πραγματοποιεί μια αναζήτηση, η μηχανή αναζήτησης αναλύει τα δεδομένα που έχουν καταχωρηθεί στο ευρετήριο και κατατάσσει τα αποτελέσματα με βάση τη συνάφεια και το κύρος τους. Ο στόχος είναι να παρέχονται οι πιο χρήσιμες και ακριβείς πληροφορίες στον χρήστη.

Τώρα που έχουμε μια βασική κατανόηση του SEO και του τρόπου λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης, ας εξερευνήσουμε τους διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

On-page SEO

Το On-page SEO αναφέρεται στις τεχνικές βελτιστοποίησης που εφαρμόζονται απευθείας στον ίδιο τον ιστότοπο. Αυτοί οι παράγοντες παίζουν καθοριστικό ρόλο στον καθορισμό του τρόπου με τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης αντιλαμβάνονται και κατατάσσουν τον ιστότοπό σας. Ακολουθούν ορισμένοι βασικοί παράγοντες του on-page SEO:

#1 Ετικέτες τίτλου


Οι ετικέτες τίτλου είναι στοιχεία HTML που καθορίζουν τον τίτλο μιας ιστοσελίδας. Εμφανίζονται ως επικεφαλίδα που μπορεί να γίνει κλικ στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Η βελτιστοποίηση των ετικετών τίτλου με σχετικές λέξεις-κλειδιά και συναρπαστική γλώσσα μπορεί να βελτιώσει τα ποσοστά κλικ και την ορατότητα αναζήτησης.

#2 Περιγραφές Meta (Meta Descriptions)

Οι περιγραφές Meta παρέχουν μια σύντομη περίληψη του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας. Αν και δεν επηρεάζουν άμεσα την κατάταξη αναζήτησης, οι καλά σχεδιασμένες περιγραφές Meta μπορούν να δελεάσουν τους χρήστες να κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

#3 Δομή URL

Μια καθαρή και περιγραφική δομή URL βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας. Η συμπερίληψη σχετικών λέξεων-κλειδιών στη διεύθυνση URL μπορεί να ενισχύσει την ορατότητα της σελίδας και να βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη.

#4 Ετικέτες κεφαλίδας

Οι ετικέτες επικεφαλίδων (H1, H2, H3 κ.λπ.) είναι στοιχεία HTML που δομούν το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας. Η σωστή χρήση των ετικετών επικεφαλίδων βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν την ιεραρχία και τη σημασία του περιεχομένου στον ιστότοπό σας.

#5 Βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών

Η βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών περιλαμβάνει τη στρατηγική χρήση σχετικών λέξεων-κλειδιών σε όλο το περιεχόμενο του ιστοτόπου σας. Αυτό βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το πλαίσιο και τη συνάφεια του περιεχομένου σας με συγκεκριμένα ερωτήματα αναζήτησης.

#6 Ποιότητα περιεχομένου

Η δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας που παρέχει αξία στο κοινό-στόχο σας είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του SEO. Το καλογραμμένο, κατατοπιστικό και ελκυστικό περιεχόμενο όχι μόνο προσελκύει επισκέπτες, αλλά κερδίζει επίσης backlinks και κοινοποιήσεις στα Social Media, ενισχύοντας περαιτέρω το κύρος του ιστοτόπου σας.

Off-page SEO

Το off-page SEO αναφέρεται σε τεχνικές βελτιστοποίησης που λαμβάνουν χώρα εκτός του ιστότοπού σας. Αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, αποδεικνύοντας τη δημοτικότητα, τη συνάφεια και την αυθεντία του ιστότοπού σας. Ορισμένοι βασικοί παράγοντες SEO εκτός σελίδας περιλαμβάνουν:

#1 Backlinks


Οι backlinks είναι σύνδεσμοι από εξωτερικούς ιστότοπους που παραπέμπουν στον ιστότοπό σας. Οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν τους backlinks ως ψήφους εμπιστοσύνης, υποδεικνύοντας ότι το περιεχόμενό σας είναι πολύτιμο και αξιόπιστο. Η ποιότητα και η ποσότητα των backlinks μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την κατάταξη του ιστότοπού σας στην αναζήτηση.

#2 Σήματα κοινωνικής δικτύωσης

Τα σήματα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως τα likes, οι κοινοποιήσεις και τα σχόλια, υποδεικνύουν ότι το περιεχόμενό σας είναι ελκυστικό και σχετικό με τους χρήστες. Οι μηχανές αναζήτησης λαμβάνουν υπόψη αυτά τα σήματα όταν αξιολογούν την ποιότητα και τη δημοτικότητα του ιστότοπού σας.

#3 Διαχείριση διαδικτυακής φήμης

Η διαχείριση της διαδικτυακής σας φήμης περιλαμβάνει την παρακολούθηση και την ανταπόκριση σε διαδικτυακές κριτικές, σχόλια και αναφορές. Μια θετική διαδικτυακή φήμη μπορεί να ενισχύσει την αξιοπιστία του ιστότοπού σας και να επηρεάσει την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

#4 Τεχνικοί παράγοντες SEO

Το τεχνικό SEO αναφέρεται στις τεχνικές βελτιστοποίησης που εστιάζουν στις τεχνικές πτυχές του ιστότοπού σας. Αυτοί οι παράγοντες διασφαλίζουν ότι οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να ανιχνεύσουν, να ευρετηριάσουν και να κατανοήσουν αποτελεσματικά το περιεχόμενό σας. Ακολουθούν ορισμένοι βασικοί τεχνικοί παράγοντες SEO:

#5 Ταχύτητα και απόδοση του ιστότοπου

Ένας ιστότοπος με γρήγορη φόρτωση βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη και μειώνει τα ποσοστά αποχώρησης. Οι μηχανές αναζήτησης δίνουν προτεραιότητα στους ιστότοπους που παρέχουν ομαλή και αποτελεσματική εμπειρία περιήγησης.

#6 Φιλικότητα προς τα κινητά

Με την αυξανόμενη χρήση των κινητών συσκευών, οι μηχανές αναζήτησης δίνουν προτεραιότητα σε ιστότοπους φιλικούς προς τα κινητά. Η διασφάλιση ότι ο ιστότοπός σας ανταποκρίνεται και είναι βελτιστοποιημένος για κινητές συσκευές είναι απαραίτητη για την επιτυχία του SEO.

#7 Αρχιτεκτονική ιστότοπου

Μια καλά οργανωμένη δομή ιστότοπου βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να πλοηγηθούν και να κατανοήσουν το περιεχόμενο του ιστότοπού σας. Μια σαφής και λογική ιεραρχία βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη και τη δυνατότητα ανίχνευσης από τις μηχανές αναζήτησης.

#8 XML Sitemap

Ένας χάρτης τοποθεσίας XML είναι ένα αρχείο που παραθέτει όλες τις σελίδες του ιστότοπού σας, βοηθώντας τις μηχανές αναζήτησης να ανακαλύψουν και να ευρετηριάσουν το περιεχόμενό σας πιο αποτελεσματικά.

#9 Robots.txt

Το αρχείο robots.txt δίνει οδηγίες στους ανιχνευτές μηχανών αναζήτησης σχετικά με το ποιες σελίδες ή τμήματα του ιστοτόπου σας να ανιχνεύσουν και να ευρετηριάσουν. Η σωστή διαμόρφωση του αρχείου robots.txt μπορεί να αποτρέψει την ευρετηρίαση άσχετου ή ευαίσθητου περιεχομένου.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του on-page και του off-page SEO;

Το on-page SEO αναφέρεται στις τεχνικές βελτιστοποίησης που εφαρμόζονται απευθείας στον ίδιο τον ιστότοπο, ενώ το off-page SEO επικεντρώνεται σε τεχνικές βελτιστοποίησης που λαμβάνουν χώρα εκτός του ιστότοπου, όπως οι backlinks και τα σήματα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Τοπικό SEO ή αλλιώς Local SEO

Το τοπικό SEO επικεντρώνεται στη βελτιστοποίηση ενός ιστότοπου για ερωτήματα αναζήτησης βάσει τοποθεσίας. Βοηθά τις επιχειρήσεις να προσελκύσουν πελάτες στη συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή τους. Ακολουθούν ορισμένοι βασικοί παράγοντες τοπικού SEO:

#1 Google My Business


Η δημιουργία και η βελτιστοποίηση της καταχώρισης Google My Business είναι απαραίτητη για το τοπικό SEO. Βοηθά την επιχείρησή σας να εμφανίζεται στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης και παρέχει σημαντικές πληροφορίες στους δυνητικούς πελάτες.

#2 Τοπικές παραπομπές

Οι τοπικές παραπομπές είναι διαδικτυακές αναφορές του ονόματος, της διεύθυνσης και του αριθμού τηλεφώνου της επιχείρησής σας (NAP) σε άλλους ιστότοπους. Οι συνεπείς και ακριβείς αναφορές βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να επαληθεύσουν τη νομιμότητα και τη συνάφεια της επιχείρησής σας.

#3 Κριτικές σε απευθείας σύνδεση

Οι θετικές διαδικτυακές κριτικές όχι μόνο βελτιώνουν τη φήμη της επιχείρησής σας, αλλά επηρεάζουν επίσης την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Η ενθάρρυνση των ικανοποιημένων πελατών να αφήνουν κριτικές μπορεί να ενισχύσει την ορατότητα του ιστότοπού σας στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Εργαλεία και αναλύσεις SEO

Για να εφαρμόσετε αποτελεσματικά και να μετρήσετε την επιτυχία των προσπαθειών σας για SEO, είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείτε τα κατάλληλα εργαλεία και αναλυτικά στοιχεία. Ακολουθούν ορισμένα βασικά εργαλεία SEO και πλατφόρμες ανάλυσης:

#1 Google Analytics


Το Google Analytics παρέχει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση του ιστότοπού σας, συμπεριλαμβανομένων των πηγών επισκεψιμότητας, της συμπεριφοράς των χρηστών και των ποσοστών μετατροπής. Σας βοηθά να παρακολουθείτε την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών SEO σας και να λαμβάνετε αποφάσεις βάσει δεδομένων.

#2 Εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών

Τα εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών, όπως το Google Keyword Planner και το SEMrush, βοηθούν στον εντοπισμό σχετικών λέξεων-κλειδιών με υψηλό όγκο αναζήτησης και χαμηλό ανταγωνισμό. Αυτά τα εργαλεία βοηθούν στη βελτιστοποίηση του περιεχομένου του ιστότοπού σας για στοχευμένες λέξεις-κλειδιά.

#3 SEO Plugins

Τα SEO plugins, όπως το Yoast SEO for WordPress, προσφέρουν πολύτιμες λειτουργίες και βελτιστοποιήσεις για τη βελτίωση του SEO του ιστότοπού σας. Παρέχουν συστάσεις για τις ετικέτες τίτλου, τις περιγραφές Meta και τη χρήση λέξεων-κλειδιών, ενισχύοντας τις προσπάθειες SEO εντός της σελίδας σας.

Βέλτιστες πρακτικές SEO

Για να μεγιστοποιήσετε την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής SEO σας, είναι σημαντικό να ακολουθήσετε αυτές τις βέλτιστες πρακτικές:

#1 Ενημερώστε τακτικά το περιεχόμενο


Το φρέσκο και σχετικό περιεχόμενο σηματοδοτεί στις μηχανές αναζήτησης ότι ο ιστότοπός σας είναι ενεργός και ενημερωμένος. Η τακτική δημοσίευση νέου περιεχομένου και η ενημέρωση των υφιστάμενων σελίδων μπορεί να βελτιώσει την κατάταξη αναζήτησης του ιστότοπού σας.

#2 Παρακολουθήστε τις κατατάξεις των λέξεων-κλειδιών

Παρακολουθήστε τις κατατάξεις των λέξεων-κλειδιών σας για να εντοπίσετε περιοχές προς βελτίωση. Παρακολουθώντας τις κατατάξεις σας, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας και τις στρατηγικές SEO για να παραμείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό.

#3 Βελτιστοποιήστε για τη φωνητική αναζήτηση

Με την άνοδο των φωνητικών βοηθών όπως η Siri και η Alexa, η βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας για ερωτήματα φωνητικής αναζήτησης γίνεται όλο και πιο σημαντική. Επικεντρωθείτε σε λέξεις-κλειδιά και στη φυσική γλώσσα για να ευθυγραμμιστείτε με τις τάσεις της φωνητικής αναζήτησης.

#4 Βελτιώστε την εμπειρία χρήστη (UX)

Οι μηχανές αναζήτησης δίνουν προτεραιότητα στους ιστότοπους που παρέχουν θετική εμπειρία χρήστη. Βελτιώστε την ταχύτητα του ιστότοπου, την πλοήγηση και τη φιλικότητα προς τα κινητά για να ενισχύσετε την ικανοποίηση των χρηστών και να βελτιώσετε την κατάταξή σας στην αναζήτηση.

Κοινά λάθη SEO προς αποφυγή

Κατά την εφαρμογή στρατηγικών SEO, είναι σημαντικό να αποφεύγετε τα κοινά λάθη που μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά την απόδοση του ιστότοπού σας. Ορισμένα κοινά λάθη SEO που πρέπει να αποφύγετε περιλαμβάνουν:
  • Συμπλήρωση λάθος λέξεων-κλειδιών
  • Διπλό περιεχόμενο
  • Αγνόηση της βελτιστοποίησης για κινητά τηλέφωνα

Το μέλλον του SEO

Καθώς οι μηχανές αναζήτησης συνεχίζουν να εξελίσσονται, το ίδιο συμβαίνει και με το SEO. Ακολουθούν ορισμένες τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του SEO:

#1 Τεχνητή νοημοσύνη (AI)


Οι αλγόριθμοι που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη γίνονται όλο και πιο εξελιγμένοι, οδηγώντας σε πιο εξατομικευμένα αποτελέσματα αναζήτησης και βελτιωμένες εμπειρίες χρηστών.

#2 Φωνητική αναζήτηση

Με την αυξανόμενη υιοθέτηση των φωνητικών βοηθών, η βελτιστοποίηση για τα ερωτήματα φωνητικής αναζήτησης θα γίνει ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του SEO.

#3 Mobile-First Indexing

Καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες περιηγούνται στο διαδίκτυο από κινητές συσκευές, οι μηχανές αναζήτησης δίνουν προτεραιότητα στις φιλικές προς τα κινητά ιστοσελίδες στις κατατάξεις τους.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να δείτε αποτελέσματα από τις προσπάθειες SEO;

Ο χρόνος που χρειάζεται για να δείτε αποτελέσματα από τις προσπάθειες SEO μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της ανταγωνιστικότητας του κλάδου και της ποιότητας των στρατηγικών SEO που εφαρμόζονται. Μπορεί να χρειαστούν αρκετοί μήνες για να αρχίσετε να βλέπετε σημαντικές βελτιώσεις στις κατατάξεις αναζήτησης.

Το SEO είναι σημαντικό μόνο για τις επιχειρήσεις ή μπορούν να επωφεληθούν και οι ιδιώτες;

Το SEO είναι επωφελές τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους ιδιώτες. Οι ιδιώτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις τεχνικές SEO για να αυξήσουν τη διαδικτυακή τους προβολή, να ενισχύσουν το προσωπικό τους εμπορικό σήμα και να προσελκύσουν περισσότερες ευκαιρίες στον τομέα τους.

Υπάρχουν συντομεύσεις ή γρήγορες λύσεις για το SEO;

Όχι, το SEO είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική που απαιτεί συνεχή προσπάθεια και συνεχή βελτιστοποίηση. Δεν υπάρχουν συντομεύσεις ή γρήγορες λύσεις που μπορούν να εγγυηθούν επιτυχία στο SEO μέσα σε μια νύχτα.

Μπορώ να κάνω SEO μόνος μου ή πρέπει να προσλάβω έναν επαγγελματία SEO;

Ενώ είναι δυνατόν να μάθετε και να εφαρμόσετε τεχνικές SEO μόνοι σας, η πρόσληψη ενός επαγγελματία ή ενός SEO agency μπορεί να προσφέρει πολύτιμη τεχνογνωσία, να εξοικονομήσει χρόνο και να διασφαλίσει ότι οι προσπάθειες SEO σας εκτελούνται αποτελεσματικά.

Με λίγα λόγια

Το SEO είναι ένας δυναμικός και διαρκώς εξελισσόμενος τομέας που διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην προώθηση της οργανικής επισκεψιμότητας και στη βελτίωση της διαδικτυακής ορατότητας.

Με την κατανόηση των διαφόρων παραγόντων που επηρεάζουν τις κατατάξεις των μηχανών αναζήτησης και την εφαρμογή αποτελεσματικών στρατηγικών SEO, οι επιχειρήσεις και οι ιδιώτες μπορούν να επιτύχουν μακροπρόθεσμη επιτυχία στο ψηφιακό τοπίο.
Δημιουργήθηκε με